InstaBot on alustanud

2019-02-22

InstaBot, WebOrigo esimene arendatud turunduse automatiseerimise tarkvara, käivitati täielikult tema enda ettevõttesisese investeeringu abil.

“Esimene 100% riigisiseselt välja töötatud Instagrami robot on valmis! Mida see tähendab? Fakt, et see turunduse tööriist on muutunud kättesaadavaks Ungaris. Alustame automaatse meeldimise, jälgimise ja paljude muude lahedate funktsioonidega, mis kasutavad ära juurdepääsu Instagrami notifikatsioonidele. Määrake, mida soovite. Kas soovite jõuda oma sihitud turugruppi võtmeliikmete või piirkonna järgi? Võimalik! Käivitame tasuta prooviperioodi 22. veebruaril. Samal ajal on kavas käivitada süsteem.” - instabot.hu

Mille jaoks InstaBot hea on? See võimaldab teil täielikult automatiseeritud filtriga jõuda Instagramis miljonite inimesteni. See pole mitte ainult tõhus, vaid ka tasuv lahendus suhtlusvõrgustike reklaamimiseks.

"Hankige oma Instagrami profiilile rohkem jälgijaid, looge kommuun hõlpsalt ja kiiresti!" nagu kirjutatud InstaBoti tiitellehel.

Mis on selle kõige olulisemad funktsioonid?
- Tehke igale jälgijale isiklik kommentaar: see tähendab, et tellijatel on võimalus luua ainulaadset sisu
- Ehitage enda jaoks tõhusalt üles huvitatud ja oluline kommuun: sotsiaalmeedia vihjab verbaalselt - väärtus tuleneb fatkist, et mida rohkem liikmeid on kommuunis, seda väärtuslikum ta on
- Filtreerige oma sihtrühm ja määrake see täpselt: InstaBot pakub teile abivahendeid, näiteks postituste analüüsimist enam kui 70 keeles

Need on kõige olulisemad põhimõtted, mille alusel InstaBot loodi. Arendus algas 2018. aasta detsembris, esimese avatud uste päev toimus 22. veebruaril 2019.

InstaBoti arendamise käigus veendusime, et kõik protsessid oleks võimalikult automatiseeritud. Edasimüüja partneritele ja meie administraatoritele on eraldi administraatori liides. Sisseehitatud kaardimakse abil saab teenust kohe kasutada ning süsteem loob automaatselt tasutaotluse ja elektroonilise arve.

Seda müüakse edasimüügipartnerite kaudu, kes saavad ainulaadse süsteemi oma logoga, et nad saaksid seda müüa oma klientidele ainulaadse, isiklikult märgistatud tootena.