NewDoggy ettevõtte juhtimissüsteemi tutvustamine

2019-12-10

NewDoggy kutsikate müügi veebisaidi kallal oleme töötanud alates 2019. aasta algusest, et rakendada veebipõhise ettevõtte juhtimissüsteemi. Selles ettevõtte juhtimissüsteemis on äärmiselt oluline, et menüüelemendid töötaksid korralikult ka telefonides. Kui vajate koosoleku ajal konkreetset teavet, leiate selle kohe otsingu abil.



See on suuremahuline eritellimusel väljatöötatud süsteem, kuna see pidi sisaldama ERP funktsioone, mida ei ole üheski teisel praegult turul olevas ERP süsteemis. WebOrigo suurimaks eeliseks on lahenduste loomine, mis arendab tarkvara, mida ei saa asendada ühegi malliga ja on praegu lahendamata probleemid. Või on see lihtsalt nii väike turg, et sellele pole olemasolevat lahendust, nagu NewDoggyl polnud, nii et nad pidid kindlasti kasutama kohandatud tarkvara.

NewDoggy ERP süsteemi arendamisel tegelemise töötajate halduskoormuse minimeerimisega. Oleme väliselt ühendatud WordPressiga, mis töötab saidil www.newdoggy.com, seega kantakse registreeritud koerad automaatselt üle ja kustutatakse veebisaidilt.

Sama nagu ERP süsteemiga on oluline hallata autoriseerimis tasemeid, seega on oluline, millisele sektsioonile töötajal on juurdepääs, millist sektsiooni on ainult tal õigus vaadata (st. ta ei saa redigeerida ega muuta, vaid keegi teine saab seda teha, mis on tema jaoks täiesti nähtamatu). Mõlemal juhul valmistatakse need tellijaga pikaajalise vajaduste hindamise osana, nagu me siin tegime.